General

El Gaudí al Consell d’Infància

El Consell Local d’Infància és l’espai de participació ciutadana més proper als infants de la ciutat. Es concep com a òrgan de consulta, de representació i de participació dels infants en l’àmbit local. Ha de garantir una amplia representativitat social, procurant una proporcionalitat de gènere i d’edats. i vetllant per la representació d’aquells col·lectius més […]

El Gaudí al Consell d’Infància Llegeix més »

Classe de 5è

Hola! som els nens i nenes de la classe de 5è. Ja estem a Cicle Superior i ens espera un curs ple d’aventures. Continuem tocant instruments dos cops per setmana i ens ho passem molt bé Tenim un company nou que es diu Marc i ja s’ha fet amic de gairebé de tota la classe.

Classe de 5è Llegeix més »

Presentació 4t B

Hola estimades famílies! Som la classe de 4tB, som un grup molt xerraire, ens fem riure mútuament, som divertits, simpàtics, bromistes, amables i ens agrada molt aprendre, el medi ambient i participar a classe. Aquest curs tenim una tutora nova, és diu Mònica, té ulleres i sembla simpàtica, També tenim dos mestres nous, l’Anaïs i

Presentació 4t B Llegeix més »

Castanyada 2016

Benvolgudes famílies, Com ja sabeu, és temps de castanyes i moniatos i aquest divendres celebrarem la castanyada. Els nens de l’escola realitzaran diferents activitats: panellets, pastissos… Aquests dies ens heu anat portant molts moniatos i castanyes disfressades, és per això, que podeu passar a veure l’exposició (davant de consergeria) amb els vostres fills/es. LES FAMÍLIES

Castanyada 2016 Llegeix més »

PRESENTACIÓ SISÈ

Som la classe de sisè Som un equip agradable, treballadors, bromistes, divertits, simpàtics, esportistes, xerraires, atents, amables i sempre ens ajudem els uns als altres. Ens agrada estar junts sempre, llegir i fer de padrins als nens i nenes petits, resoldre enigmes, fer experiments, anar a les sortides, jugar a jocs de taula i al

PRESENTACIÓ SISÈ Llegeix més »

4tA: Ens presentem

Som la classe de 4t A. Som 25 alumnes: 13 nenes i 12 nens. La nostra tutora és l’Ester, que ja estava amb nosaltres l’any passat. Som ordenats, amables,treballadors, simpàtics i juganers. Som una classe divertida. L’any passat érem més petits però ara estem creixent. Encara som una mica xerraires i de vegades no ens

4tA: Ens presentem Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut