General

Pastissos de tardor

El  dijous dia 27, la classe de 4rt vam fer pastissos de tardor. Vam fer un de moniato, dos de pastanaga y dos de carbassa. Ens van quedar boníssims!!!!  A més a més, vam gaudir  molt fent aquesta activitat i sobretot que ens van ajudar les nostres famílies. Els hi volen donar les gràcies per […]

Pastissos de tardor Llegeix més »

Sortida al Park Güell

El passat divendres 14 d’octubre el grup de 1r vam anar a Barcelona per visitar el Park Güell. L’havíem treballat a la classe i teníem moltes ganes de fer aquesta sortida i, sobretot veure el drac fet amb trencadís! Només entrar al parc ja vam trobar la casa on va viure l’Antoni Gaudí. Vam anar

Sortida al Park Güell Llegeix més »

LA TARDOR A CAN MAS

ELS PETITS DE L’ESCOLA HAN FET LA SEVA PRIMERA SORTIDA DEL CURS TOT CELEBRANT LA CASTANYADA A LA MASIA DE CAN MAS. ALLÀ VAN GAUDIR DE VALENT FENT PANELLETS, VISITANT LA CASTANYERA I PASSEJANT PER LA GRANJA. I SABEU EL MÉS IMPORTANT I MÉS “GUAI”? VA SER LA PRIMERA SORTIDA DELS MÉS PETITONS, LA COLLA

LA TARDOR A CAN MAS Llegeix més »

Fem sabó!

El dimarts 25 d’octubre els nens i les nenes de sisè vam aprendre a fer sabó. Vam fer sabó de cafè i d’àloe. Aquests sabons es vendran per a recollir diners i anar tots junts d’esquiada. El sabó de cafè és nou d’aquest curs, a l’escola no s’havia fet mai. Vam aconseguir fer 60 sabonets,

Fem sabó! Llegeix més »

JA SOM A SISÈ!

Hola famílies. Ja som oficialment el curs de sisè! És el nostre últim curs a l’escola, ja som els grans i en un no res estarem a l’Institut i hem d’aprofitar cada moment que ens queda per viure a l’Antoni Gaudí. Aquest serà un curs molt especial, farem i vendrem sabó per a poder anar

JA SOM A SISÈ! Llegeix més »

PRESENTACIÓ DE LA CLASSE DE 2N

HOLA, SOM LA CLASSE DE 2N! ENS ENCANTA 2N, FEM MOLTES ACTIVITATS “XULÍSSIMES” I ENS DIVERTIM MOLT A CLASSE. ENS AGRADA PINTAR, ENS AGRADA XERRAR, ENS AGRADA APRENDRE, ENS AGRADA RECICLAR I AJUDAR-NOS ENTRE TOTS I TOTES. AQUEST CURS TENIM UNA MESTRA NOVA, LA MARTA. TAMBÉ TENIM ALTRES MESTRES QUE ENS AJUDEN I ENS AGRADEN

PRESENTACIÓ DE LA CLASSE DE 2N Llegeix més »

PRESENTACIÓ 3R

Hola a tots i totes!! Som la classe de 3r. Estem molt contents/es perquè hem començat un curs nou. Tenim una mestra nova que ens agrada molt, l’Elisenda. Som una colla divertida, carinyosa i amable. Ens agrada jugar, aprendre coses noves, anar d’excursió, anar de colònies, ballar, la música, fer teatre i dibuixar. Tenim moltes

PRESENTACIÓ 3R Llegeix més »

JA SOM DE P4!!

Hola amics i amigues!! Estem molt contents i contentes d’haver-nos retrobat, ara si que si: JA TENIM ELS DOS PEUS A P4!! Ja no som els petitons i és que… ens hem fet molt grans, per dins i per fora!! Estem preparadíssims i engrescadíssims per viure i descobrir noves aventures i descobertes de la ma

JA SOM DE P4!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut