Il.luminem Sant Boi!!

Un any més, seguint la proposta de Can Castells Centre d’Art i juntament amb escoles i entitats del barri, els nostres infants han col·laborat amb les seves obres artístiques a il·luminar la veïna plaça Generalitat. Segurament tothom ha gaudit ja de la bellesa de la plaça un cop arriba la nit, i si no ho heu fet ja, no us ho podeu perdre!

Aquest curs hem fet fanalets amb tetrabriks i paper de cel·lofana, si pregunteu als nens i nenes de primer, segon, tercer i quart us explicaran pas a pas com podeu fer-los, per decorar casa vostra i omplir-la també, de la llum que simbolitza l’esperança en aquestes dates i que tant ens cal en aquests moments.

Moltes felicitats a tothom que ha fet possible aquest projecte de cooperació entre les criatures del barri. Nens i nenes, us ha quedat preciós!

CATÀLEG DE PRODUCTES ACTUALITZAT

Bona nit famílies,

Us volem agraïr la vostra col·laboració en el projecte sabó de 6è, tant en les comandes que ens esteu fent com en les vendes d’aquesta setmana.
Com estant tenint tant d’èxit els nostres productes, alguns ja estan esgotats!!! Aquí teniu el catàleg actualitzat amb els productes que encara tenim disponibles. Podeu continuar fent comandes al nostre correu: femsabo@escolagaudisantboi.cat

:CATALEG DE PRODUCTES actualitzat

Us recordem que durant tota la setmana estarem venent a la paradeta de l’escola (C/Picasso 3) en l’horari de 12.30 a 13.30 i de 16.30 a 17.30h.

Una vegada més, moltíssimes gràcies per fer-ho possible. Estem molt contents i contentes amb la vostra participació!!!

Programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu

P5 DIU NO A LA VIOLÈNCIA

EN MOTIU DEL 25 DE NOVEMBRE, DIA CONTRA LA VIOLÈNCIA MASCLISTA, ELS GRANS DE P5 HEM TEATRALITZAT ALGUNES SITUACIONS DE VIOLÈNCIA A L’ESTONA DE FILO: UNA NENA PEGA A UNA ALTRA, AQUESTA PLORA MOLT. UNA ALTRA NENA RIU, GAUDEIX DE LA SITUACIÓ I NO AJUDA A LA VÍCTIMA DE L’AGRESSIÓ. LA NENA QUE NO PEGA, TAMBÉ PARTICIPA DE L’AGRESSIÓ?

PARLEM, DEBATIM I REFLEXIONEM!

TAMBÉ PARLEM DE LA IMPORTÀNCIA DEL NO.CAL APRENDRE A DIR ALLÒ QUE NO ENSAGRADA I L’ALTRA PERSONA HO HA DE RESPECTAR.

⛔ NO ÉS NO! ⛔