Dia Internacional de la pau

Benvolguts adults de l’escola,
En el marc de les activitats commemoratives del Dia Internacional de la pau, demà dijous 22 de novembre, als Cinemes Can Castellet de Sant Boi de Llobregat, a les 19.30h, tindrà lloc la projecció del documental Largo viaje hacia la reconciliación.
L’entrada per aquesta activitat és gratuïta.
La projecció anirà… Llegeix més»

L’Emili Teixidor ens ha deixat

L’ Emili Teixidor, l’escriptor i mestre, va morir el dia 19 de juny. A l’escola varem tenir el privilegi de gaudir de la seva presència i compartir amb ell, conversa, paraules i rialles. Les seves obres, imatges i consells  ens han acompanyat cada dia i la seva lluita ha estat present en tot moment. Sembla que ha volgut acomiadar-se de nosaltres abans d’acabar el curs.

Emili, moltes gràcies! A l’escola t’ estimem i sempre et recordarem.

Teatre-Cinema molt especial

Estimades famílies,

Tal com us vàrem comunicar, avui dijous 21 de juny a les 11’30h del matí s’ha organitzat una obra de teatre-cinema molt especial a la qual a tots i a totes ens van convidar.

L’Àngels Silva, mestra de tota la vida de l’escola Gaudí es jubila i li hem preparat una sorpresa que ni ella ni nosaltres oblidarem.

Per a aquells i aquelles que no han pogut assistir-ne, compartim amb tots vosaltres el vídeo que han passat fa una mitja hora!

Al Gaudí, Àngels, sempre t’estimarem tots i totes!