UNA PEL·LÍCULA MOLT ESPERADA… TREMOLA, SPIELBERG!!!!

Recordeu que fa uns dies us vam parlar d’una producció de cinema feta entre FAMÍLIA I ESCOLA? Consulteu aquí les fotos
Si us plau, NO DEIXEU DE VEURE-LA!! Són a penes 8 minuts…

PAREU ATENCIÓ A LA BANDA SONORA: és original i única, feta pel pare de la Nina Monsergas, el Ramon.  Li dóna un aire que… Bé, opineu vosaltres mateixos.
Moltes gràcies, RAMON!!!

És un document increïble! No sereu els mateixos després de veure aquesta pel·lícula..

FELICITATS A TOTS I TOTES ELS QUE  HI HEU INTERVINGUT!!!

1. Daniel S.

Hola,

Sóc el Dani, pare de l'Ona de primer.
    Moltes, moltes felicitats a tots els que heu intervingut en aquesta peli,
    està molt i molt ben treballada i tots ho han fet molt bé. Actrius, actors, guionistes, càmeres, muntadors, so… Moltes felicitats, m'ha encantat!!!

2. Rocio

Estic encantada amb la nostra pel·lícula!. Això és fer escola. Hem portat a terme un projecte entre 11 nens, 14 nenes, 2 pares, 5 mares i 3 mestres (Sònia, Gemma i jo). Cadascú de nosaltres ha aportat el seu petit o gran esforç i sobre tot la seva il·lusió i és per això que quan vaig veure la pel·li muntada em vaig emocionar.
    Moltes gràcies tortugues, moltes gràcies pares i mares de les tortugues, moltes gràcies companyes. L'emoció que sento al veure el resultat del nostre projecte és el que m'ajuda cada dia a intentar ser millor mestra.

3. David-mestre 5è

Jo també estic encara "trasbalsat" del producte final que us ha sortit. És, senzillament, INCREïBLE!!!

Ja sabeu que a mi m'agrada tot això de la informàtica, però quan veig coses com les que heu fet em dic: "quant et queda encara per aprendre!!".

Felicitats, TORTUGUES, felicitats, ROCIO, i felicitats mestres, pares i mares que també hi heu participat… UN TREBALL EN EQUIP QUE ES MEREIXERIA UN PREMI!!

4. carme. barberan

Acabo de veure la peli i estic bocavadada.
    Impressionada i emocionada.
    Quina feina tan bonica.
    Quina obra d'art tan maravellosa.

FELICITATS per aquesta feina en equip amb un resultat tan SUPERMEGAMARAVELLOS!!

5. MARC.5è Romans i Romanes.

DAVID ÉS MOLT XULA LA PEL·LÍCULA.
    TÉ MOLTA XISPA!!
    T'EN RECORDES QUE LA PARAULA XISPA M'HE LA VAIG INVENTAR AQUÍ AL BLOC DE L'ECOLA?
    NO SE SI TU T'EN RECORDES?
    JO SI PERQUÉ VAN SER UN DELS PRIMERS COMENTARIS POSATS A LA NOVA GENERACIÓ D'AQUEST BLOC.
    (JO RECORDO HAVER TINGUT UNA ALTRE PAG.WEB DE L'ESCOLA.
    ADEU FINS DEMÀ.
    ENS VEUREM A L'ESCALADA.
    A SI: A SIGUT FANTÀSTICA LA PEL·LÍCULA.
    TINC LA GINA AL COSTAT I EM DIU QUE ET DIGUI QUE ESTÀ MOLT CONTENTA DE HAVER FET AQUESTA PEL·LÍCULA. TAMBÉ M'HA DIT QUE TENIM SORT DE TENIR UNA ESCOLA COM AQUESTA.

VISCA EL FORT PIENC!!!

6. RICARD DE 5è

David,aquesta peli és molt maca gràcies per penjar-la perquè allà al gimnàs el so no quadrava.
    No se com han pogut fer aquests efectes ten divertits, segurament el que els va ajudar a fer la peli devia ser un súper director.

Adèu.