MOSTRA DE CINEMA FORT PIENC: 09 D’ABRIL DE 2010

La data d’avui quedarà, sense dubte, marcada a la història de la nostra escola com un dia molt especial: ELS NENS I NENES DE PRIMÀRIA, vestits ben mudats, amb corbates i llaços, faldilles i americanes, han viscut plegats la MOSTRA DE CINEMA FORT PIENC, punt final del projecte d’art del curs 2009-2010, dedicat al setè art, el CINEMA.
Un dels moments més importants ha estat el pas per la catifa vermella, entre el rebombori de fans i periodistes que hi havia acreditats. A continuació ha tingut lloc la presentació oficial dels productes cinematogràfics, una sessió d’una hora i mitja que s’ha fet ben curta, amb estrenes mundials, i reposicions de pel·lícules molt famoses. PREGUNTEU ALS VOSTRES FILLS SOBRE L’ESDEVENIMENT: porten el fulletó de la cerimònia amb ells!!!

1. m@ri@

Un autograf, un autograf!!!
    Encara m'enrrecordo del gran moment!
    Però de pas podria passar el Brad Pitt!!!

maria

2. David-mestre 5è

Hahahahahahaha!!!

No et preocupis, Maria de 5è, trucarem per veure com té l'agenda per al curs vinent i, potser,… hahahahahahaa!!!

Gràcies pels teus comentaris!

David-mestre 5è

3. Ignasi

No ens cal el Brad Pitt, ja tenim a la nostre escola més de 300 actors fantàstics i guapíssims.

Tota la festa debia ser una passada. La llàstima, com sempre, es que m'agradaria haver-ho vist en directe. Però gràcies a les fotos i als esforços dels qui ompliu de continguts aquesta web, en podem gaudir.

Ignasi

4. ilde

Què passada l'entrega de Premis! Va ser tota una sorpresa per nosaltres aquesta entrada tan espectacular que no tenen res que envejar als oscars.

Moltes gràcies als creadors d'aquesta meravellosa idea.

Ilde (mestre de 3r.A)

5. Mercè

Quina gala!!!, caram!!! que "guapus i guapes". Nois i noies de Fort Pienc quin goig que feu!!!!. Felicitats per la idea!!! i molt especialment als nois i noies de 5è (Que grans que esteu!!!. Ainoa quin collaret més elegant, Jin lei les ulleres et cauen molt bé, Naxo i Ricardo el vermell és el vostre color i a tots els altres una forta abraça i molts de records!!!!)

Mercè (ex-mestra de 4rt)

6. Rosa,mestra de l'escola

Hola "FortPienc"!!!
    avui dia de Sant Jordi, em fa il.lusió regalar una rosa a les persones que estimo…i per tant : a tots vosaltres!!!

Un petó per a cadascun de vosaltres i un record especial per aquesta persona de la comissió TAC que fa possible que aquesta WEB estigui SEMPRE VIVA.

Rosa, mestra de l'escola