Una Setmana de Famílies

familia

Com ja sabeu, el tercer trimestre els nens i nenes de l’escola fan un projecte  relacionat amb les emocions, els sentiments, les relacions socials i la consciència social depenent de l’edat, amb l’objectiu d’intercanviar experiències, incrementar la cura i l’estimació mútua, tot educant actituds, valors i normes que són el fonament del desenvolupament individual, familiar i social.

Volem estimular la comunicació i la relació afectiva entre els nens, la família, i l’escola així com generar un espai de participació i de treball comú entre infants i familiars.

Per això demanem la vostra col·laboració per participar en l’activitat “Una setmana de famílies”, que desenvoluparem des del 23 al 27 de maig en forma de tallers ( contes,  petites  activitats  manuals, danses, cançons, receptes cuina, experiments…) on familiars i amics sereu els protagonistes.

Tenint en compte la temàtica del projecte que es treballa a cada nivell,  prioritzarem els tallers realitzats per:

P3 Mares      ( dilluns 23 de maig)
P4 Pares       ( dijous 26 de maig)
P5 Avis i àvies  ( dijous 26 de maig)
1r Familiars i amics  ( dimecres 25 de maig)
2n Familiars i amics  ( dimecres 25 de maig)
3r Familiars i amics  ( divendres 27 de maig)
4t Familiars i amics ( divendres 27 de maig)
Familiars i amics ( dimarts 24 de maig)

Els familiars que desitgin compartir amb els nens i nenes de l’escola les seves habilitats, capacitats, coneixements i/o experiència ho poden comunicar a les tutores, a través de la BUTLLETA adjunta, fins el dia 12 de maig per tal de poder organitzar les activitats dels tallers.

ANIMEU-VOS A PARTICIPAR!!!. COM MÉS SEREM, MILLOR ENS HO PASSAREM I MÉS APRENDREM !!!.

L'adreça electrònica no es publicarà