La nostra escola ja té deu anys!

Benvolgudes famílies,

Malauradament hem hagut d’ajornar la mostra de danses programada per aquesta tarda. Aquesta activitat era el punt de partida de la celebració dels 10 anys d’escola

Al llarg d’aquests anys, l’¡escola ha patit canvis: el pas dels barracons a l’edifici, l’augment de la nostra comunitat educativa, canvis de professorat, una crisi econòmica que ens ha castigat especialment fent desaparèixer la sisena hora i reduint plantilles i suports.
Malgrat tot, aquell projecte que va néixer, ara fa 10 anys, no ha perdut la seva essència.

Seguim sent una escola amb uns principis ferms:

Els aspectes educatius i els instructius estan igualats en importància.

L’atenció personalitzada per sobre de la uniformització: l’alumne ha de participar en el seu propi procés d’aprenentatge.

El desenvolupament de les habilitats cognitives i les capacitats mentals

i la incorporació de les noves tecnologies a la pràctica educativa.

Sou molts i moltes els que heu fet possibles que l’escola tiri endavant: mestres, alumnes, famílies i personal no docent. Molts d’ells i elles  per motius diversos, no són aquí i A tots i totes, el nostre reconeixement.

Per acabar dir-vos que creiem que una escola de qualitat és la millor eina per aconseguir una societat més solidària, més plural i en pau.

Per celebrar-ho, al segon trimestre, vam organitzar un concurs  de cartells. Els nens i nenes de 4t a 6è van presentar les seves propostes que veureu penjades a les escales.

El professorat ha preparat una mostra fotogràfica d’aquests deu anys, que podreu visitar avui mateix i que estarà al vestíbul fins a final de curs.

L’AMPA ha preparat un munt d’activitats pel proper dissabte 31.

Com veieu “ Entre tots fem escola!

Felicitats a tothom!