ACTIVITAT DE 6è: AUDIÈNCIA PÚBLICA.

Durant el curs 2009-2010, un total de 1.300 escolars de 26 centres educatius de la ciutat van participar en la XV Audiència Pública als nois i noies i en El Pregó de la Laia: la veu dels infants sota el lema Barcelona millora el seu paisatge! Mesures per a la protecció del paisatge urbà.

Volem celebrar també amb l’alumnat i professorat participant a l’edició de l’audiència pública i del Pregó de la Laia d’enguany, la inauguració de la Mitgera dels Objectes amb la companyia de teatre Dagoll Dagom el proper dimarts 22 de març a les 11 del matí al carrer Pescadors 85, al passeig marítim de la Barceloneta.

Dagoll Dagom farà la lectura dramatitzada de El principi de la saviesa de Pere Calders. La companyia de teatre va basar el seu espectacle Antaviana (1978) en aquest conte entre d’altres del mateix autor. Les escoles que han participat en el disseny dels objectes de la paret mitgera han treballat en base a una proposta didàctica del conte El principi de la saviesa.