Tarda de FESTA MAJOR

Dijous a la tarda, l’escola vam celebrar la nostra adaptació de festa major.

Els nens i nenes d’Infantil vam sentir el pregó de la Mercè i vam veure ballar els gegants de l’escola, la Glòria i el Pau Pius.
A més, els més petits hem celebrat la nostra primera Mercè a l’escola. Hem observat les llumetes de les bengales i fins i tot ens hem atrevit a tirar bombetesMireu a les fotos quina cara de valents que fem!!!!!

Els de Primària vam poder gaudir d’un seguit d’activitats que ens van amenitzar la festa i en lloc de piromusical, vam concloure amb un super ball!!

Si ho voleu comprovar, cliqueu els següents enllaços:
Videos:

1. Anònim

Ole i ole!!

Els videos són d'allò més "rítmics"… Que grans que us veig, colla de 6è…. Ufffff!! Felicitats per la marxeta de la festa a mestres i tot l'alumnat!! Petonarrosss

David- (ex) mestre.

2. Carolina

Aquesta ha estat la meva primera festa al Fort Pienc, m'ha encantat compartir-la i gaudir-la amb tots vosaltres!
    Carolina (5è B, Maies)