Ha arribat la Festa Major! La Mercè!

“T’he estat fidel, ciutat: en una o altra llengua sempre he parlat de tu” … són paraules d’en Joan Margarit al pregó de la Mercè 2010.
Els nens i nenes de 6è mostren la fidelitat cap a l’escola tot parlant d’ella en aquest altre pregó, el seu, que dijous per la tarda ens obria d’avançat les festes de la Mercè.

Del pregó oficial algunes de les paraules d’en Joan Margarit ens vénen com anell al dit per expressar fidelitat, sí, cap a la nostra ciutat, però també cap a la nostra escola: perquè també és (a més de moltes altres coses) “una superposició d’estats d’ànims i sentiments” de tots i cadascú dels que la vivim, i de la mateixa forma “cada nova capa passa a formar part del tot” i “vagis on vagis la ciutat anirà amb tu”. Com l’escola, oi?
Així que, tot parafrasejant el poeta, podem començar des de ja a desitjar als nens i nenes del nostre primer i estimat 6è, com a tots els “fortpienencs”, que si l’escola en el futur ha d’anar amb vosaltresQUE US SIGUI SEMPRE UNA MOLT BONA COMPANYIA!

I al carrer… gaudiu de la Festa Major!!

1 comentari