PRIMERES FOTOS DEL 1r. MERCAT DE SEGONA MÀ DE L’ESCOLA… En vindran més… MIREU EL BLOC DE L’AMPA!!

Ahir, diumenge, 16 de maig de 2010, va tenir lloc el 1r. MERCAT DE SEGONA MÀ DE L’ESCOLA FORT PIENC, organitzat per L’AMPA DE L’ESCOLA, amb sessió de titelles inclosa. Va ser un matí deliciós, en un ambient molt distès, divertit i atractius… Els nens i nenes s’ho van passar pipa… I els adults també!! NO US PERDEU LES FOTOS, que són GENIALS. Feu clic aquí

FELICITATS, COMISSIO DE L’AMPA ORGANITZADORA DE LA FIRA!!!!

1. Is@Hz

La veritat és que per primera vegada els nens es van sentir amb capacitat de vendre i comprar, fins i tot dissenyant estratègies pròpies per augmentar els guanys, que en definitiva es van tornar a invertir en joguines diferents. Era molt curiós veure com interactuaven, tractant als adults amb un rol diferent quan venien a comprar, regatejant, rebentant preus al final, fins i tot regalant els saldos… Molt divertit!

2. RICARD

David, quines fotos més "xules"FELIÇITO al fotògraf que ha fet aquestes fotografíes, ho dic perquè estàn molt ben fetes.
    David, llàstima que tu vas arribar a l'últim moment, perquè quan vam començar les paradetes hi havien moltes coses.
    En definitiva que va ser molt divertit jo ja estic esperant el mercat de 2na mà per l'any que ve.

ADÈU