Decoració d’hivern 2018

Famílies! Un any més, ens heu tornat a sorprendre amb la decoració del vestíbul de la nostra escola. Moltes gràcies per aquest meravellós regal que ens feu amb la decoració d’hivern.

[2018-12-01]Decoració d'hivern

Escoles + sostenibles

El passat 11 d’octubre l’Andreu, la Sofia i l’Ainhoa, en representació de l’escola, van assistir al Saló de Cent, a l’acte de signatura del contracte del nou pla triennal que ens compromet a buscar estratègies per millorar el nostre compromís amb la sostenibilitat. Entre tots i totes farem una escola més sostenible!

(2018-11-10) Escoles + sostenibles

Inauguració del camí escolar

El camí escolar és una iniciativa que té per objecte promoure i facilitar que els nens i les nenes vagin a l’escola i/o d’altres equipaments a peu, de manera autònoma i segura, és a dir, sense l’acompanyament dels adults. A través del camí escolar, camí amic, es vol aconseguir fer un entorn més amable i més segur pels infants.

(2018-26-10) Inauguració camí escolar.

XXIX Jocs Florals de l’Eixample

El dijous, 31 de maig, la Mònica Vaquero (2n), l’Olau Navarro (3r), en Martí Boada (4t), la Maria Denn (5è), en Marc Nadal (6è) i en Marcel Salvó (6è), van anar a l’Auditori per participar en els XXIX Jocs Florals Escolars de l’Eixample, representant la nostra escola.
La Maria Denn i el Marcel Salvó van guanyar el 1r premi i la Mònica Vaquero el 2n premi, de les seves categories respectives.
Trobareu els treballs premiats i un àlbum de fotografies de l’acte a l’enllaç:
Moltes felicitats a tots i totes!!!!

[2018-05-31] XXIX Jocs Florals de l'Eixample

Revista de Sant Jordi

Aquí podeu veure la revista amb els premiats dels Jocs Florals d’aquest any. Moltes felicitats a tots i totes per l’esforç, el nivell ha sigut molt alt!

A l’entrada de l’escola trobareu el recull dels treballs que han fet totes les classes.

Si ho preferiu podeu descarregar-vos la revista clicant aquí.

Espais

Us deixem un tastet de tot el que estem fent en els nous espais d’aprenentatge.