Concert de Nadal 2017

Aquí teniu les les gravacions del concert de Nadal de tots els nens i nenes de l’escola.
BONES FESTES I BON NADAL!!!

Oncle Buscall

Dimecres va venir l’Oncle Buscall a l’escola a portar-nos el tió.

[2017-12-13] EI - Oncle Buscall

Decoració vestíbul

Una any més aquest dilluns al matí ens hem trobat un regalàs. Tot el vestíbul espectacularment decorat.
Hem entrat a un món subterrani on hem pogut trobar formigues, ratpenats, aranyes, escarabats, arrels, fonts subterrànies, restes prehistòriques i de dinosaure, una mina abandonada i moltes més coses.
Moltes gràcies famílies, una vegada més us heu superat!

[2017-12-04] Escola - Decoració Hivern 2017

Castanyada 2017

Us deixem un vídeo resum de La Castanyada d’aquest any.

4t Congrés de ciència

Us convidem a gaudir de les aportacions que les nenes i nens de 2n de l’escola han fet en el 4t congrés de ciència. Al web del congrés trobareu publicades totes les gravacions de les ponències. Veritablement els nens i les nenes varen ser els protagonistes de la ciència!

Grada

Ja tenim la grada del pati instal·lada, ens ha encantat!! Gràcies a tots i totes per fer-ho possible!!

[2017-05-09] Grada

Jocs al pati.

Les famílies ens han ajudat a posar “més guapo” el nostre pati. Han pintant jocs al terra perquè les i els alumnes puguin gaudir-los a les hores d’esbarjo.
Com sempre diem, sort en tenim de les famílies que tenim a l’escola. Moltes gràcies!

Sant Jordi 2017

Un any més hem gaudit d’uns magnífics Jocs Florals per celebrar Sant Jordi.

L’intercanvi de llibres que hem fet també ha estat tot un èxit i ens deixa unes imatges molt boniques de lectura compartida.

[2017-4-21]- Sant Jordi 2017