CIRCULAR 3: FESTA DE BENVINGUDA

Us informem que, el proper dimarts 24 de setembre, celebrarem la Festa de Benvinguda del curs 2019-2020 amb tots els alumnes i mestres. Fins a les 11h farem un taller de decoració de testos amb alumnes barrejats de tots els cursos. Després de l’esbarjo farem l’acte inaugural al pati de primària.

Cal que cada alumne porti el seu test de terrissa sense esmalts ni vernissos (semblant al de la fotografia, és a dir, un test bàsic de superfície porosa) d’un diàmetre entre 9 i 15cm com a màxim. Des de l’escola es proporcionarà la terra i el bulb per plantar.

Properament us informarem de quines són les festes obertes a les famílies per aquest curs.

Gràcies per la vostra col·laboració. Atentament,

Equip directiu