CORREU GSUITE

Bon dia famílies!
i sobretot bon dia alumnes!!

Esperem que estigueu bé i que aprofiteu al màxim el temps en família, sabem que trobeu a faltar als amics i a les amigues, les estones d’esbarjo jugant a tenis taula, corrent per la pista, els cercles restauratius, l’escola de natura… nosaltres també us enyorem molt, segur que ens veurem aviat.

Però com sabem que això s’allarga uns dies, us animem a què ens escriviu correus, que ens expliqueu allò que feu, com us sentiu, quines il·lusions teniu per quan acabi el confinament, en definitiva, allò que vulgueu explicar.

Si no recordeu o no teniu correu GSuite o us falta la contrasenya, el podeu demanar per mail a l’escola.

Esperem els vostres mails, és una forma de tenir-vos a prop en aquests moments d’incertesa.

Una forta abraçada de les vostres mestres i els vostres mestres de Cicle superior.