BENVINGUTS AL TERCER TRIMESTRE

Hola nens i nens,
sabem que teniu moltes ganes de tornar a l’escola, això ens alegra moltíssim; estem llegint els vostres mails amb molta il·lusió i ens sentim molt orgulloses de la paciència i responsabilitat que esteu tenint.

Al final del segon trimestre us vam proposar unes feines i ens ha agradat molt rebre-les i veure com heu treballat.

Ara us compartirem algunes solucions d’activitats i algunes endevinalles que ens han escrit companys de cinquè, també un proposem algunes activitats més lúdiques per passar les hores.

Seguim en contacte

Una forta abraçada