Avui, dimarts 20 d’octubre a les 10 del matí, els nens i nenes de cicle superior, hem assistit, de manera virtual, a l’Acte de signatura del Compromís Ciutadà per la Sostenibilitat 2020-2021 -20 anys d’Escoles + Sostenibles.

Ens hem connectat amb l’Ordinador per assistir a l’acte virtual en directe des del Saló de Cent i teníem un altre ordinador preparat per participar en un Kahoot + sostenible, amb totes les escoles assistents, on ens han fet unes preguntes relacionades amb les escoles + sostenibles.

Ens han explicat moltes coses interessants, ens han ensenyat dos vídeos i hem reflexionat sobre la importància de cuidar el nostre planeta amb el lema “l’escola és l’inici de tots els camins”. També tota la feina que s’ha anat fent des d’aquest programa durant aquests vint anys.

Ha estat molt emocionant i un gran orgull en veure el nom de la nostra escola com a participant en aquest programa!

Continuarem treballant!! Ens han proposat un repte… Més endavant us informarem…