Fem compost

Els alumnes i les alumnes de cicle mitjà hem fet compost, que serveix d’adob per als horts.
Vam recollir restes de matèria orgànica vegetal (fruita, verdura, fulles…) i les vam abocar dins d’un compostador.

Aquesta matèria orgànica, amb l’ajut dels organismes descomponedors (fongs, animals invertebrats…) s’han transformat en compost, un adob molt bo per els nostres horts.

Quan el compost estava fet l’hem filtrat per separar les restes grans que encara no s’havien descomposat. Per això hem fet servir un garbell.

Finalment l’hem posat als nostres horts.