La banda al Concert Solidari de Nadal

El passat 12 de desembre va tenir lloc El Concert Solidari de Nadal al Col·legi Sagrada Família-Horta. Alguns dels alumnes de sisè de la nostra escola hi van participar en el marc del Projecte Música en Tàndem, el qual es relitza en col·laboració amb l’escola de música Pausa i la fundació Carmel Amunt. Es va realitzar una taquilla inversa per fer una recollida d’aliments.

Allí, al costat de corals d’altres escoles que van cantar nadales, vam poder gaudir d’un petit recital de “Som de la banda” en el qual ens van tocar algunes cançons de jazz típiques de New Orleans.

Va ser molt grat poder veure la formació musical i els fruits de l’ esforç dels alumnes a l’hora de tocar els instruments de vent i percussió.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *