DIA INTERNACIONAL DE LES PERSONES AMB DISCAPACITAT

El passat dia 30 de novembre els alumnes de 5è i 6è vam anar a participar en una flashmob, dedicat al dia internacional de les persones amb discapacitat. Vam participar diferents escoles i entitats. Durant tota la setmana anterior vam estar parlant de les diferents discapacitats. Pensem que aquesta sortida ens ha ajudat a ser millors persones i entendre que els discapacitats els hi costen més les coses però les acaben fent com tothom. Quan vam arribar ens van rebre amb un detall, un buf molt bonic que tenia un lema “sumem capacitats, sumem diversitats”. Allà vam fer diferents tallers i com a cloenda vam ballar tots plegats.