Mercabarna “5 al dia”

Hola som els alumnes i les alumnes de 4t i ara us explicarem la sortida a Mercabarna, un mercat molt gran on van a comprar les persones que tenen botigues.

L’activitat es diu “5 al dia”, que vol dir que per tenir una alimentació saludable hauríem de menjar 5 vegades fruita i hortalisses al dia.

Vam anar a les 9:30h el dimecres 30 de Gener de 2019. Vam anar en un autocar.

Quan vam arribar, vam jugar a un joc de fruites i hortalisses en un saló d’actes. Després, vam visitar el Mercat de fruites i hortalisses, on vam fer un taller de tastar diferents fruites i hortalisses amb diferents sabors. Finalment, vam visitar un magatzem de patates. Vam aprendre moltes coses.

En acabar de realitzar la visita vam anar a una saleta “5 al dia” i vam dinar amanida, entrapà i macedònia de fruites.

Ens ho vam passar molt bé!!!

Ens van donar moltes coses.