Projecte Espurna

Els nens i nenes de 2n han participat en un projecte en xarxa relacionat amb el món de les arts plàstiques. El projecte té per nom CADAVERS EXQUISITS i fa referència a una pràctica que van inventar els artistes de la corrent surrealista, com serien en Dalí i en Miró entre d’altres. Aquest projecte ens ha portat a estudiar el surrealisme i a fer de manera compartida amb nens i nenes d’altres escoles uns fantàstics i originals cadàvers exquisits!!!
Aquí us deixem el nostre muntatge i també l’adreça de la site on podreu veure, entre d’altres, les tasques de les escoles participants.

PROJECTE ESPURNA

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *