El curs de 2n de primària representa un pas més en la consolidació dels aprenentatges iniciats a 1r. A l’escola Eugeni d’Ors afrontem aquest any amb l’objectiu d’enfortir les bases que permetran als/les infants avançar amb seguretat i confiança al llarg de tota l’etapa de Primària.
L’alumnat de 2n ja ha adquirit una major autonomia i domini de les rutines escolars. Aquest fet ens permet aprofundir en els processos d’aprenentatge de la lectura, l’escriptura i el raonament matemàtic, alhora que continuem potenciant les habilitats comunicatives, socials i emocionals. Mantenim una metodologia activa, participativa i adaptada a la diversitat de ritmes i estils d’aprenentatge.
A més, és un curs en què es reforça el gust per aprendre, la capacitat d’esforç i la responsabilitat, tot fomentant el treball cooperatiu, el pensament crític i la creativitat. L’observació, l’experimentació i el joc continuen sent presents com a elements pedagògics fonamentals.
A l’Eugeni d’Ors, seguim acompanyant els infants amb una mirada atenta i acollidora, tot treballant estretament amb les famílies. 2n és un any per créixer, consolidar aprenentatges i continuar construint una base sòlida que els acompanyarà en els cursos següents.


