Escola Verda

El Projecte Escola Verda és una iniciativa que busca promoure la sostenibilitat i el respecte pel medi ambient. A través d’aquest projecte, cerquem implementar accions per reduir l’empremta ecològica i fomentar l’educació ambiental entre l’alumnat.

Com a centre treballem per:

• Fomentar la recollida selectiva de residus i el seu posterior reciclatge, així com reduir la quantitat de residus generats al centre.
  • Implementar un hort escolar, a través del qual l’alumnat pugui aprendre sobre el cultiu de plantes i hortalisses.
  • Fomentar l’ús del transport sostenible, com ara la bicicleta, el transport públic o caminar.
  • Sensibilitzar l’alumnat sobre la importància de la sostenibilitat i el respecte pel medi ambient a través de tallers, xerrades i activitats educatives.

Alguns dels projectes que destaquem són: