Aprenem a conviure

Aquest curs hem estat seleccionats per poder gaudir d’un ajut econòmic corresponent als Projectes amb oportunitats d’èxit a favor de l’alumnat (POEFA). Aquesta ajuda està subvencionada pel Fons Social Europeu. Té com a finalitat, oferir la igualtat d’accés a una educació de qualitat per als nostres alumnes de 5è i 6è i assolir les competències bàsiques que afavoreixen l’èxit educatiu, la inclusió dels alumnes i la cohesió de la comunitat educativa.
Sota el lema Aprenem a conviure, els alumnes de cicle superior, realitzaran diferents activitats de caràcter lúdic, cultural i esportiu.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *