Taller artístic amb les famílies de cicle mitjà

Continuant amb el Projecte sobre el Barri en Anglès, ara estem endinsats en els supermercats i restaurants. Hem après molt vocabulari de menjar, a dir si ens agrada o no alguna cosa i hem fet menús, que ens serviran pel Role-Play de restaurants que gravarem properament amb el Croma. 

Però havíem de fer tot el material (plats, coberts, menjar…) i vam decidir demanar ajuda a les nostres famílies i convidar-los a participar en un taller artístic de creació d’atrezzo. La col·laboració entre escola i família és la clau per a un desenvolupament ple i harmònic.

És per això que la setmana del 17 al 21 de febrer, les famílies de cicle mitjà van venir a col·laborar a la classe d’anglès i ens van ajudar a fer tot el material que necessitem.

Va ser molt divertit, tothom va aportar el seu granet de sorra i vam estar molt contents de poder compartir aquests moments amb les famílies. Aquí us deixem algunes fotos.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>