Activitats per fer a casa

Famílies,
com ja sabeu, el temps de confinament s’ha allargat. És per això que els/les mestres de la nostra escola han estat buscant recursos per tal de poder ajudar-vos en el vostre dia a dia. Aquests recursos estan classificats per nivells. Però a banda de les tasques escolars, també hem d’aprofitar aquests dies per jugar en família, llegir, veure pel.lícules, explicar contes,…. aprofitar de petits moments que trobem a faltar quan estem amb l’estrés del dia a dia. I aprofitem per demanar-vos que continueu enviant les activitats que feu, nosaltres les anem penjant al web!!!
Una abraçada forta de tot l’equip de mestres!!!
Per accedir a les activitats clikeu aquí