Cerimonia de graduació dels alumnes de 6è. Promoció 2012 – 2021

Acaba un curs carregat d’incerteses per la pandèmia de la COVID-19, amb moltes mesures de seguretat, amb grups bombolla, amb espais dividits i sense contacte entre cicles. Un curs que el vam començar com un gran repte, amb moltes il·lusions i força. Els infants de l’escola han fet possible que tot anés sobre rodes, han col·laborat sempre i conscient de la importància de les mesures de seguretat que recomanaven des de Salut.

Tot i això, les mestres i els mestres de l’escola hem tingut clar que era imprescindible que els nostres infants de 6è es mereixien un comiat en condicions. Hem volgut que aquest  curs no es recordés com el “curs de la pandèmia” i els nostres alumnes han tingut la seva festa de final d’etapa. Volem agrair a les famílies la seva comprensió a l’hora de limitar l’aforament a l’acte de graduació.

Us deixem les fotos dels infants durant l’acte.

FAMÍLES, INFANTS…. US TROBAREM A FALTAR!!😘😘