PROJECTE “LA VOLTA AL MÓN”

A sisè hem fet un projecte anomenat “La volta al món”.

Cada taula ha tingut un continent assignat: Europa, Oceania, Amèrica, Àsia i Àfrica. L’Antàrtida s’ha quedat a la taula de la tutora.

Hem hagut d’escollir un país de cada continent i hem buscat informació sobre ell. A més a més, hem fet una presentació amb una pàgina web que es diu Genially.com. L’hem presentat tota la classe, juntament amb 6èA, a la sala de psicomotricitat.

A continuació, hem començat a buscar vols i allotjaments. Ens han donat 4.000 euros per persona de pressupost.

Hem buscat en diferents webs com : Booking.com, Skyscanner.com…  Quan ja hem escollit els vols i els allotjaments, hem hagut de calcular el cost total del viatge. Alguns grups potser no tindran diners de sobra per fer altres coses!!!

Llavors les nostres tutores ens han fet una sorpresa: un 20 % de descompte en els vols!! Hem hagut de recalcular el cost del viatge. Això sí, els nostres estómacs ho agrairan…

Més tard hem buscat el temps que farà al juliol a cada país que visitarem, per saber la roba que ens portarem a cada ciutat.

Per fer les maletes hem hagut de calcular el pes de la roba que necessitem, amb un màxim de 20kg per maleta.

Després hem fet una descripció d’una imatge que hem escollit per internet a casa nostra sobre un lloc que visitarem.

Finalment, hem tancat el projecte amb una prova individual, que ha consistit en: organitzar un petit viatge a una ciutat d’Europa per al pont de desembre.

A nosaltres, en general, ens ha semblat molt divertit, tot i que algunes persones s’han estressat una mica.