HA VINGUT EL TIÓ A INFANTIL

El dia 11 de desembre,  tots el infants d’infantil  vàrem anar a buscar el Tió que s’havia amagat al pati de l’escola.

Al llarg de tots aquests dies l’hem cuidat molt,  donant-li de menjar i abrigant-lo bé perquè feia fred.

L’hem cuidat tant i tan bé que s’ha fet gran i, per fi, el dia 20 ens ha cagat moltes coses.

MOLTES GRÀCIES TIÓ!!

T’ESPEREM EL CURS QUE VE!

PROTAGONISTES A P3

Al llarg d’aquest trimestre els pares i mares han vingut a l’escola a explicar-nos un conte.

Hem gaudit molt i us donem les gràcies per la vostra paciència i col.laboració amb tots nosaltres.

DE TOT COR!

Benvolgudes famílies i estimats/des alumnes,

L’equip de professionals de la vostra escola Enxaneta us desitgem un molt bon Nadal i una millor entrada d’any.

Una forta abraçada,
Escola Enxaneta

PROTAGONISTES P4

Durant aquest primer trimestre les famílies ens han ajudat a fer el projecte del protagonista.
Ens ho hem passat molt bé ballant i cantant!
Moltes gràcies per la vostra col·laboració!!!

Protagonistes P5

Al llarg d’aquest trimestre, els protagonistes ens han presentat una sèrie de jocs tradicionals.
A continuació, us presentem un recull d’aquest jocs.

L’ARBRE DELS BONS DESITJOS!

Benvolgudes famílies i estimats/des alumnes,

Ja tenim al vestíbul de la nostra escola l’arbre de Nadal i el Tió, els quals omplen de joia i emoció els nostres cors en aquestes dates plenes d’il·lusió i dolços records!

La Vinya dels Desitjos

Us fem arribar el cartell de l’activitat de benvinguda al Nadal “La Vinya dels Desitjos” que es farà el divendres 20 de desembre a les 18.30h a la Biblioteca de Viladecans. Esteu tots convidats!.

Moltes gràcies i fins aviat!

Biblioteca de Viladecans, Av. Josep Tarradellas, 16

La Vinya dels Desitjos