Nadal 2016 – 2017

BENVOLGUDES FAMÍLIES,

AQUEST CURS TORNEM A FER ELS CALENDARIS DE NADAL.

Les fotos es realitzaran el dilluns 28 de novembre al matí. No falteu!

El preu dels calendaris és de 2€.

A més, recordeu que per encarregar els calendaris caldrà que poseu en un sobre el nom del nen/a i el número de calendaris que voleu.

PREPARACIÓ DEL CONCERT DE NADAL 20-12-2016 A L’ATRIUM

1 – El dia 20 de desembre l’escola obrirà les portes a les 14:30h.

2 – Els alumnes d’infantil que no dinen a l’escola aniran directament a l’Atrium entre les 14:30 i 14:40h. Els de menjador sortiran amb mestres i monitors a les 14:15h. Si l’alumne d’infantil té un germà o germana a primària també pot venir a l’escola a les 14:15h per marxar juntament amb els de menjador.

3- La porta de l’Atrium només s’obrirà a les 15:00h. Sobre les 15:10 començarà el concert d’infantil.

3 – Descans de 5’ sobre les 15:30h quan acaba infantil. Les famílies que vulguin podran sortir, la resta no ho podran fer fins que acabi el concert. NO ES PODRÀ SORTIR DURANT EL CONCERT.

4 – Els alumnes entraran i sortiran seguint les indicacions dels acomodadors i mestres. No hi haurà alumnes dins de la sala de l’Atrium.

5- Les entrades estaran numerades però ja estan distribuïdes per files segons el curs, EL DIA DE LA VENDA PODREU VEURE EL PLÀNOL AMB ELS SEIENTS ASSIGNATS PER CURS (aquest sistema es mantindrà per sempre). Així en una primera ronda es vendran 2 entrades (cada entrada 3€) per família. Hi haurà una segona ronda de venda d’entrades on cada família podrà comprar les que vulgui.

Els dies de venda són: Dimecres 30 de novembre i dijous 1 de desembre entre les 15:30h i les 17:00h.

Segona ronda: Dilluns 5 i dimecres 7 de desembre entre les 15:30h i les 17:00h.plano-entradas-atrium-fino

6- Els alumnes d’infantil quan acabin el concert tornaran a l’escola per a fer la sortida de forma controlada. A les 16:30h s’obrirà la porta com un dia normal i els passaran a recollir. Els alumnes que no s’hagin recollit es quedaran en acollida amb monitors i alguns mestres que es quedaran de control.

7- Cicle mitjà i cicle superior sortirà directament des de l’Atrium per la porta del pàrquing d’accés a l’hospital per ordre. Els alumnes de cicle inicial sortiran per la porta del pàrquing que dóna als antics cinemes. Sabem que hi ha germans però no hi ha una altra forma de fer-ho.

8- Preguem que tots els alumnes portin les jaquetes marcades amb el nom.

Sortida Can Mas

El passat 9 de novembre, els alumnes de primària van gaudir de la visita a la masia Can Mas de Torrelles de Llobregat. Va ser una sortida on van estar en contacte amb la natura, van recol·lectar diferents plantes aromàtiques i van realitzar diferents proves pels voltants de la masia. Aquí us deixem un vídeo amb la recopilació de les fotografies que vam fer.