PRESENTACIÓ DEL PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE

Benvolgudes famílies,

Ateses les circumstàncies actuals i en motiu del tancament dels centres escolars, l’escola Emili Teixidor us ofereix una portes obertes virtuals que podeu trobar a la nostra web . D’una banda hi trobareu el nostre projecte educatiu i també una visita virtual pels espais del centre. D’altra banda hem creat un espai FAQS on responem els dubtes i angoixes que sorgeixen quan un infant comença la seva  escolarització a P3 i canvia de centre escolar.
Durant els propers dies us informarem del període i tràmits a realitzar per a la preinscripció al nostre centre (estem pendents de les instruccions del departament).Si és possible, intentarem fer una reunió al juliol per tal de poder explicar-vos com seran els primers dies dels vostres fills i filles a P3.
En aquests moments qualsevol dubte que ens volgueu fer arribar ens podeu enviar un correu electrònic a l’adreça a8064787@xtec.cat.
Esperem i desitgem que tots vosaltres estigueu bé i ens puguem veure ben aviat!

Salutacions cordials,

L’ Equip Directiu

INFORMACIÓ GENERAL

CALENDARI