SETMANA DE LA MOBILITAT

Durant aquesta setmana, dedicada a la mobilitat sostenible i segura, la nostra escola ha portat a terme diferents activitats gràcies a la col·laboració de diferents entitats de la nostra localitat.

L’alumnat de 1r  ha visitat l’estació d’autobusos de la HIFE, on els hi han explicat com s’han de seure correctament en un autobús tenint en compte els elements de seguretat.

L’alumnat de 3r s’han convertit durant unes hores en peque-agents, acompanyats per la policía local de Tortosa.  Prèviament han rebut molts bons consells tant del regidor de mobilitat de l’Ajuntament de Tortosa com d’alguns agents. Han observat algunes de les infraccions més habituals dels conductors i sobretot dels vehicles estacionants de forma incorrecta.

Finalment, els nostres  nois/es de 6è han participat en el concurs de dibuix sobre la mateixa temàtica i hem tingut una agradable sorpresa en saber que Toni Calabuig ha estat finalista i Eduardo Gherghelas guanyador. Moltes felicitats!

Si cliqueu en les imatges podreu consultar al Diari de Tarragona l’article sobre la nostra participació i tota la resta d’activitats portades a terme.