EASTER EGG COMPETITION

Per finalitzat la setmana, les mestres d’anglès de la nostra escola han convidat als alumnes de primària a participar en el Easter egg competition presentant ous de pasqua en forma de manualitat ben original. D’aquesta manera, al llarg de la darrera setmana els nostres infants han anat dipositant les seves creacions a les taules del passadís per tal d’exposar-les fins el darrer dia 9 d’abril.

Durant la tarda del divendres l’escola s’ha reunit al passadís per nivells i de forma gradual per agrair la participació mitjançant idees força creatives i amb molta emoció; tot seguit s’ha efectuat l’entrega de premis. HAPPY EASTER !