DIVENDRES DE CARNAVAL

Ja som a divendres i ha estat una jornada molt intensa i  amb moltes activitats. Durant tot el matí els infants  han realitzat diversos tallers on han pogut gaudir força amb les propostes oferides (mímica amb disfresses, pinta-cares, cartells, fotomuntatges, antifassos, barrets, música…) ja que han deixat anar la seva creativitat i el resultat ha estat engrescador i sobretot motivador.

A la tarda la festa ha continuat ja que les aules estaven repletes d’alumnes il·lusionats per mostrar la seva  disfressa als seus companys/es. Ens hem fet diverses fotografies i hem baixat al pati per continuar gaudint de la festa. Els alumnes de la comissió de festes ens han sorprès alegrement acompanyats d’un divertit Carnestoltes i amb molta il·lusió i entusiasme ens han llegit el pregó. Tot seguit, gràcies a l’AFI (Associació de  famílies d’infants) hem pogut gaudir un any més amb l’actuació d’un grup musical; que ens ha contagiat les ganes de ballar a tota la comunitat educativa.

Agraïm la col·laboració de totes les famílies que han prestat el seu temps en els tallers del matí i a totes les que  han vingut per gaudir de la festa.

Tot seguit us deixem amb un recull de fotografies i vídeo de la festa.