COL·LABOREM EN EL GRAN RECAPTE

Avui els nostres alumnes de 6è es troben col·laborant activament en  el Gran Recapte durant tot el matí. Per anar tancant el seu projecte sobre el món global, res millor que implicar-se directament ajudant als més necessitats a través de la solidaritat de les persones que visitin alguns dels supermercats del barri (Carrefour, Esclat, Dia i Consum).

Cal recordar que durant el 2017, el Banc d’Aliments va repartir uns 500.000 quilos d’aliments a les Terres de l’Ebre. Així que, durant aquesta setmana moltes de les nostres famílies han col·laborat aportant aliments de primera necessitat. Si voleu continuar aportant el vostre granet de sorra, els xiquets/es més grans de l’escola, juntament amb mestres i familiars, us esperen amb molta il·lusió per oferir-vos una bossa reutilitzable on podreu dipositar els aliments que considereu. Recordem que, es demanen aliments nutritius de llarga durada, com ara llet, oli, llegums cuits, i conserves de peix i de verdura.

“AJUDAR ÉS UN INSTINT NATURAL”