DIADA DE SANT JORDI

Donem la benvinguda al 3r trimestre amb l’esperada  diada de Sant Jordi que arriba  enguany a la nostra escola recordant que tot va començar amb un cavaller, una princesa i un drac però aquest dia és molt més. Sant Jordi és el patró de Catalunya i amb aquesta festa se celebra el dia de la Rosa i el Llibre.

Per començar, aquest matí molts dels alumnes de primària  han aprofitat per sortir i fer un volt pel centre de la nostra ciutat, per tal de visitar les tradicionals parades: carregades de llibres, roses i manualitats diverses que donen un ambient de festivitat en aquest dia tan especial. Sant Jordi és una festa que es viu al carrer!

Així doncs, a l’escola tampoc  han faltat les activitats més engrescadores i els recursos relacionats aquest cop amb la vessant més artística on els nostres infants han deixat anar la seva creativitat:  roses, punts de llibres, contacontes, represenacions teatrals… Si passeu pel passadís central trobareu una exposició dels llibres que els alumnes han elaborat amb els reculls de les tipologies textuals treballades durant aquest curs escolar.

A la tarda, cal destacar la celebració de l’entrega de premis del concurs literari organitzat per l’AFI (Associació de Famílies d’Infants).  Cal recordar que durant el matí del passat 1 d’abril, tots els xiquets/es van estar elaborant les seves creacions literàries de temàtica lliure. De manera que,  avui esperaven amb gran  il·lusió i sorpresa quins companys serien els premiats de l’escola.  Felicitem als guanyadors i a tots els infants per la seva participació.  FELIÇ SANT JORDI !

Cliqueu a sobre de les fotografies per veure el recull d’imatges.