VIURE EN UN MÓN GLOBALITZAT

La globalització la trobem present en diversos àmbits de la nostra vida quotidiana: El comerç global, amb l’ajut de la publicitat, facilita que es consumeixin els mateixos productes arreu del món. La ciència i la cultura també s’ha globalitzat, i els nous avenços o les obres més recents són adoptats o coneguts a tot el món.
En… Llegeix més»

FESTA DE TARDOR

Arriba la tardor i la nostra escola ho ha celebrat aquest any amb una nova jornada festiva el dia 31 d’octubre. Durant tot el matí, els nostres xiquets/es s’han convertit en veritables cuiners/es i amb l’ajuda de les seves famílies han portat a terme moltes receptes… Llegeix més»

TOTS PODEM SALVAR UNA VIDA

Dimarts 15 d’octubre, es va celebrar el Dia Mundial de l’Aturada Cardíaca. Els alumnes de tercer vam participar en l’activitat que es duia a terme a la plaça de l’ajuntament de Tortosa. Els monitors ens van ensenyar com actuar davant d’una emergència amb aquestes característiques.

També… Llegeix més»

MAKEY MAKEY

Els alumnes de tercer estem treballant el projecte “Temps atmosfèric” i, per tal de relacionar les competències digitals amb l’àrea de medi, l’alumnat de 3r C hem anat a la URV a fer un taller anomenat Makey Makey. Allí ens han explicat què és l’energia, hem… Llegeix més»

SETMANA DE LA MOBILITAT

Durant aquesta setmana, dedicada a la mobilitat sostenible i segura, la nostra escola ha portat a terme diferents activitats gràcies a la col·laboració de diferents entitats de la nostra localitat.
L’alumnat de 1r  ha visitat l’estació d’autobusos de la HIFE, on els hi han explicat com… Llegeix més»