LES FOTOGRAFIES DELS GRUPS D’ALUMNES D’AQUEST CURS 2018-19 JA ESTAN DISPONIBLES!

PATINS EN MARXA

Torna la  Pista de Gel, una de les activitats nadalenques més esperades d’aquestes dates festives, torna  a omplir la plaça de l’Ajuntament de Tortosa.
Aquest serà el quart any que els nostres alumnes de primària podran gaudir d’aquesta activitat lúdica-esportiva, acompanyats pel tutor/a i mestre/a d’ed.… Llegeix més»

FESTA DE TARDOR

Arriba la tardor i la nostra escola ho ha celebrat aquest any amb una nova jornada festiva el dia 31 d’octubre. Durant tot el matí, els nostres xiquets/es s’han convertit en veritables cuiners/es i amb l’ajuda de les seves famílies han portat a terme moltes receptes… Llegeix més»

TOTS PODEM SALVAR UNA VIDA

Dimarts 15 d’octubre, es va celebrar el Dia Mundial de l’Aturada Cardíaca. Els alumnes de tercer vam participar en l’activitat que es duia a terme a la plaça de l’ajuntament de Tortosa. Els monitors ens van ensenyar com actuar davant d’una emergència amb aquestes característiques.

També… Llegeix més»