L’ESCOLA ROMANDRÀ TANCADA

PER LA CRISI SANITÀRIA

Per qualsevol aclariment envien whatsapp al mòbil de l’escola

CARTES AMB COR

Aquesta és una iniciativa que neix en unes circumstàncies molt especials i en uns
moments molt difícils per a tothom. Volem que les nenes i nens de l’escola, des P3 fins a
6è, envieu dibuixos, poemes, vídeos, cartes, cançons… als Hospitals de Catalunya per a les
persones que ara hi ha ingressades i per a tot l’increïble personal sanitari.… Llegeix més»

QUÈ FEM DES DE CASA?

Comencem una nova setmana i us fem arribar els àlbums per cada nivell on anirem penjant els videos, fotos i activitats que ens aneu enviant dels infants durant aquests dies. Us animem a seguir penjant-ne vosaltres directament si en teniu de noves. Als infants els… Llegeix més»

RUA DE CARNAVAL

Us mostrem el vídeo de la Rua de Carnaval, que es va portar a terme pels carrers més pròxims a l’escola. Una tarda plena d’alegria, disfresses, música… On la nostra comunitat educativa va mostrar el treball en equip i les ganes de passar-ho bé!
Llegeix més»