TOTS PODEM SALVAR UNA VIDA

Dimarts 15 d’octubre, es va celebrar el Dia Mundial de l’Aturada Cardíaca. Els alumnes de tercer vam participar en l’activitat que es duia a terme a la plaça de l’ajuntament de Tortosa. Els monitors ens van ensenyar com actuar davant d’una emergència amb aquestes característiques.

També… Llegeix més»

MAKEY MAKEY

Els alumnes de tercer estem treballant el projecte “Temps atmosfèric” i, per tal de relacionar les competències digitals amb l’àrea de medi, l’alumnat de 3r C hem anat a la URV a fer un taller anomenat Makey Makey. Allí ens han explicat què és l’energia, hem… Llegeix més»

SETMANA DE LA MOBILITAT

Durant aquesta setmana, dedicada a la mobilitat sostenible i segura, la nostra escola ha portat a terme diferents activitats gràcies a la col·laboració de diferents entitats de la nostra localitat.
L’alumnat de 1r  ha visitat l’estació d’autobusos de la HIFE, on els hi han explicat com… Llegeix més»

COMENCEM EL NOU CURS!

Aquest dimecres, 12 de setembre, hem iniciat el nou curs escolar. Ha estat un dia ple d’emocions i retrobaments. Els més petits de P3, que arriben per primera vega a l’escola, han viscut un matí molt intens, amb l’acompanyament de les seves famílies i amb… Llegeix més»