FESTIVAL DE NADAL

Un any més, ha arribat  el Festival de Nadal de l’escola! Des de petits fins a grans ens han mostrat uns espectacles  molt divertits, on el teatre i la música han sigut el fil conductor dels nostres protagonistes. Els alumnes de P5  han començat per… Llegeix més»

PREPARANT EL FESTIVAL

Durant aquest matí, 12 de deembre els alumnes de P5, 2n i 4t acompanyats dels seus mestres es troben a l’auditori Felip Pedrell ultimant els darrers detalls per a que aquesta tarda us puguin mostrar diverses interpretacions des de la vessant més artística. Algunes d’elles… Llegeix més»

PATINS EN MARXA

Torna la  Pista de Gel, una de les activitats nadalenques més esperades d’aquestes dates festives, torna  a omplir la plaça de l’Ajuntament de Tortosa.
Aquest serà el quart any que els nostres alumnes de primària podran gaudir d’aquesta activitat lúdica-esportiva, acompanyats pel tutor/a i mestre/a d’ed.… Llegeix més»