EASTER EGG COMPETITION

Per finalitzat la setmana, les mestres d’anglès de la nostra escola han convidat als alumnes de primària a participar en el Easter egg competition presentant ous de pasqua en forma de manualitat ben original. D’aquesta manera, al llarg de la darrera setmana els nostres infants… Llegeix més»

FEM MONES!

Acabem el trimestre  i arriba un dijous amb tota l’escola apunt per continuar amb la tradició de fer mones. Amb l’ajuda dels mestres i de les famílies que han vingut a col·laborar a totes les classes hem tingut una gran jornada culinària. Al matí han començat preparant… Llegeix més»

PRACTIQUEM RUGBI

Durant aquesta setmana hem rebut la visita dels TAUS d’Amposta, equip de rugbi de la localitat veïna. Volem agrair als jugadors que ens han visitat ja que han prestat els seus coneixements als nostres alumnes a través de la pràctica esportiva; ensenyant les normes bàsiques… Llegeix més»

EN DEFENSA DEL CLIMA

El divendres 15 de març, els agents verds de 5è de la nostra escola van participar de forma activa en defensa del clima.  Un dels actes més significatius va ser l’elaboració i posterior lectura del manisfest per la megafonía de l’escola sobre el canvi climàtic… Llegeix més»