PORTES OBERTES

Visita lliure al centre: 18, 19 i 20 de març

Visites personalitzades: 977442521 / 682805103

ENGLISH FESTIVAL

Avui els nostres representants de 6è participen al Tortosa English Festival a través del Primary Pupils Quiz Contest. La primera fase consistirà en un Turning Point on el capità de cada equip disposarà d’un comandament per a  respondre les preguntes que prèviament haurà consultat amb els companys del… Llegeix més»

DESCOBRINT EL RIU EBRE

Els nostres alumnes de 6è es troben inmersos en el projecte de descoberta del riu Ebre. Com a activitat inicial, durant la setmana del 5 al 8 de març, van començar per  anar a veure l’estat actual del nostre riu amb l’objectiu d’observar i i… Llegeix més»

VISITA AL PARLAMENT DE CATALUNYA

Aquest matí, els alumnes de 5è  han marxat fins a  Barcelona des de l’estació de d’autobusos de la HIFE. El motiu d’aquesta sortida és consolidar el projecte que han estat realitzant  sobre Catalunya. Han cercat molta informació i han realitzat activitats variades a fi de… Llegeix més»

PROJECTE CONNECTEM

Durant aquest 2n trimestre,  torna el projecte Connectem a les nostres aules. En aquesta ocasió participen els xiquets/es de P3 (anomenats Padawans), els quals esperen amb gran il·lusió l’arribada dels seus Jedis (alumnes de 6è) que venen amb moltes ganes d’engrescar i d’acompanyar als més petits… Llegeix més»

NOUS AGENTS VERDS

El 15 de febrer es van reunir al SUM els 34 nous agents verds de cicle inicial, mitjà i superior per realitzar el nous nomenaments.  Així doncs, se’ls feia entrega del seu distintiu amb les dades dels alumnes. A continuació es van fer les fotografies individuals… Llegeix més»