PLA DE RETROBAMENT

JUNY 2020

Estem preparant el pla de reobertura a partir del 2 de juny, seguint les instruccions del Departament d’educació.

El curs acabarà de forma telemàtica el 19 de juny, i només tornaran al centre el infants de la comunitat de petits les famílies dels quals no puguin conciliar la vida laboral i familiar, i els alumnes de primària que requereixin atenció personalitzada. El joves de 6è de primària faran algun retrobament puntual per acomiadar-se de l’etapa.

AVIAT DONAREM MÉS INFORMACIÓ

Per qualsevol aclariment podeu trucar al 977442521 o enviar whatsapp al 682805103

Al final…TOT ANIRÀ BÉ!

Tot l’equip de mestres de l’Escola El Temple vol enviar un missatge carregat d’energia positiva a tota la comunitat educativa i a la societat en general, i per això hem fet aquest vídeo des de la distància, perquè aquesta situació que ens ha tocat viure… Llegeix més»