Qui som?

L’Associació de Famílies dels alumnes de l’Escola Els Vinyals és una entitat sense ànim de lucre, creada per col·laborar estretament amb l’Escola, amb l’objectiu d’aconseguir un ensenyament de qualitat pels nostres infants.

A l’AFA poden ser membre totes les famílies d’alumnes de l’escola que ho desitgin. Amb la col·laboració de tots, fem possible que a l’Escola es puguin fer activitats que surten del currículum establert. Això permet que els nostres fills i filles gaudeixin d’unes activitats que els aporten nous coneixements i experiències i que disposin de recursos que sense l’aportació de l’AFA no serien possibles.

Podeu contactar amb nosaltres al correu: afa@elsvinyals.cat

Us recordem que els membres tant de l’AFA com de les Comissions, som mares i pares voluntaris, que col·laborem en el què podem dins de la nostra dinàmica personal (laboral, familiar…). Per qualsevol dubte o consulta, us respondrem el més aviat possible.

Moltes gràcies.