FESTIVAL DE NADAL 2023

Famílies, avui hem viscut amb molta il·lusió el festival de Nadal a l’escola, una tradició que celebrem amb entusiasme cada any. Cada curs ha compartit el seu talent amb un repertori de cançons nadalenques i l’alumnat de cicle superior ens ha sorprès tocant diversos instruments musicals amb gran destresa. Les mestres també han interpretat la cançó  “Estimo el Nadal” ( Antoni Tolmos).

Volem expressar el nostre agraïment als i les alumnes del taller de festes de cicle superior.

Amb aquesta celebració, volem transmetre els nostres millors desitjos de bones festes a tota la comunitat educativa, desitjant que aquests dies estiguin plens de moments especials i alegria.

A més a més, al final de l’acte hem acomiadat a l’Ester, ha sigut l’últim dia que ha exercit de mestres a l’Escola Els Planells. Sí, es jubila. Després de molts anys de compartir treball amb ella, podem dir que l’Ester, ens has acompanyat tant professionalment com personalment en el viatge de la vida.

Companya, et jubiles, però una mestra no es jubila mai. Tens una gran capacitat per educar en tots els aspectes. La teva feina parla per si mateixa.

Gaudeix del temps tan merescut amb la família, amics i les persones que més estimes.

Ha estat un enorme plaer compartir aquesta escola amb tu.

Moltes gràcies!

Bon Nadal i feliç any nou!

A continuació, us deixem els vídeos i les fotografies de les cançons dels nostres infants.

Àlbum fotos generals festival

Vídeo I3

Vídeo  I4

Vídeo I5