Cartes d’Alemanya

Els alumnes de 5è ens vam intercanviar cartes de Nadal en anglès amb alumnes de 5è d’una escola d’Alemanya. Cada alumne va escriure una carta de presentació personal i explicant tradicions nadalenques d’aquí. Ens va fer molta il·lusió rebre les cartes que havien escrit els alumnes de l’escola de Heidenheim. Ens va cridar  l’atenció que els noms dels nens i nenes eren molt diferents dels nostres i també que hi havien molts alumnes que toquen un instrument. Igual com nosaltres, molts alumnes tenen una mascota. Ha estat una experiència molt bonica.