LA PRIMAVERA ARRIBAT

Aprofitant que és primavera, els més menuts de l’escola hem fet de jardiners. Per això, hem anat al Garden, per comprar unes boniques floretes i plantar-les a l’escola. Hem gaudit moltíssim d’aquesta bonica experiència.

Taller de Stop-motions a Cicle Mitjà

Els i les alumnes que, durant el 2n trimestre, han fet el taller de Stop-motion us volen ensenyar els resultats.

Cada cop són vídeos més professionals, s’estan fent veritables experts i no és fàcil! Però amb il·lusió, constància i treball, aquests alumnes de 3r i 4t han creat, de zero, aquests Stop-motions.

Quan veieu els vídeos poseu un “m’agrada” o un comentari ja que aquest feedback els motiva encara més a continuar creant nous projectes.

Stopmotions 23-24 2n Trim de Noemí Ruiz

Comencem un nou projecte a science!!!

L’altre dia les nenes i els nens de 3r vam trobar el pati molt brut. El vent havia escampat la brossa per tot arreu. Vam decidir fer una recollida conjunta i això ens va servir per pensar un nou projecte de science. Volíem saber més sobre els materials de que estan fets les deixalles i quin impacte tenen al nostre planeta. Vam classificar la brossa pel seu material i vam començar a investigar el seu orígen. Vam decidir que faríem una xerrada a altres grups de l’escola per sensibilitzar l’alumnat sobre els materials d’un sol ús i com evitar-los. Estem molt il·lusionats de posar el nostre granet de sorra per protegir el medi ambient!!!

CARNAVAL

A I3 gaudint de totes les festes que es fan a l’escola i ho fem amb molt d’entusiasme. Vet aquí una mostra.

DIA INTERNACIONAL DE LA PAU I LA NO-VIOLÈNCIA

El passat dimarts dia 31 de gener vam celebrar al dia de la pau i no-violència a l’escola. L’alumnat i les famílies van poder participar en les diferents activitats que es van proposar. Penjada de banderoles dels desitjos, manifest de pau, lectura de poemes i cançó conjunta.

“Molta gent petita, fent petites coses, pot canviar el món”

Proverbi africà.

Activitats de Cicle Inicial

Dies intensos de treball a Cicle Inicial preparant i celebrant el dia escolar de la no violència i la pau, elaborant una manualitat pel Carnaval que ja s’apropa i creant i escrivint cal•ligrames i rodolins pel projecte que dona nom a la nostra escola, El Roure.