Ja hem començat el projecte Pau Picasso!

En breu començarem el treball de recerca sobre aquelles coses que, els alumnes de tercer, volen saber sobre el genial pintor.

Farem un treball cooperatiu en petits grups, a través del qual podrem aprendre coses sobre la seva vida, obra i presència arreu del món. Després farem unes exposicions orals que seran penjades en aquest bloc, i un mural amb les seves cerques i les obres que estem traballant a plàstica.

Tot està pensat per fer-ho a classe. Així doncs, no hauran de fer feines extres fora de l’escola (això si, sempre que es treballi a l’aula).