Programes d’Innovació

Èxit/3Xit:

Acompanyament educatiu durant el curs pels cursos de 3r/4rt/5è/6è.

Escola+Sostenible:

Aquest projecte d’Innovació conta amb una comissió d’alumnes delegats.

El tema que es treballa és “ La nostra escola cada dia més maca”.

Jardí: En arribar la primavera es renoven les flors del jardí del pati d’Ed. Infantil.

Hort : L’ hort escolar és un recurs pedagògic ideal per comprendre el funcionament de diferents ecosistemes i  alhora  fomentar el treball en equip i el respecte envers el medi.

Ens ajuden en el seu manteniment avis/àvies del Casal del barri.

Dia Verd: Celebrem el Dia Verd un divendres del mes de maig, amb activitats relacionades amb la natura i els hàbits saludables.

Fabricació digital:

Programa pedagògic dels Ateneus de fabricació.

L’enfocament de les activitats proposades vol fomentar la creativitat, la recerca, l’experimentació i l’aprenentatge conjunt mitjançant la reflexió sobre els processos de creació i fabricació, oferint a l’alumnat l’oportunitat de caminar de la idea a l’objecte aplicant continguts curriculars de les diferents àrees i competències personals i d’aprenentatge que promoguin l’èxit escolar, la innovació educativa i la competència tecnològica.