Pla de Barris

Imatgeria festiva:

El curs 17-18 la nostra alumna de 6è, Iris Egea, va ser la guanyadora del concurs basat en crear la imatge representativa de La Marina.

Continuant amb aquest projecte, el curs 18-19, l’alumnat de 6è va construir la gegantona “Marina Polvorina”, amb la col·laboració d’un tallerista de Pla de Barris.

Aquest curs 19-20, el grup de 4rt està creant un conte il·lustrat que donarà a conèixer la història de la gegantona i del barri i serà editat a final de curs.

Ens ajuden l’escriptora Gina i la il·lustradora Clara.

Ràdio amb l’AMCL( Associació de mitjans de comunicació oral):

Els nens/es de 5è participen en la creació d’un programa de ràdio per crear vincles amb el teixit associatiu del barri. Exposaran la seva feina fent un programa de ràdio en directe.

Espais liles (TIAF: Taula d’infància, adolescència i famílies):

Tallers a l’escola promoguts per la TIAF dins el programa “Caixa d’ eines”, on es treballa  la conscienciació en l’eradicació de la violència de gènere i la igualtat.