TRIA BO TRIA SA

El dilluns 8 de maig els alumnes de tercer vam anar de compres!!! Tots junts vam anar al Caprabo de l’Espai Gironès a fer un taller per aprendre a triar aquells alimnents que són més saludables per a nosaltres.

Primer vam escoltar la nutricionista que ens va explicar quins aliments són més saludables i quins hem d’evitar. Després ens va ensenyar com confeccionar un menú saludable. Quan vam tenir la lliçó ben apresa va ser l’hora de passar a l’acció!!! Aleshores, en grups reduïts ens van donar una cistella per tal d’anar a comprar a dins el supermercat; podiem agafar els aliments sempre i quan estiguéssin envasats.

Finalment  vam haver de classificar el que haviem comprat en una piràmide dels aliments gegant de manera que vam poder comprovar si haviem confeccionat un menú saludable.

Alguns dels descobriments que vam fer van ser sorprenents. Per exemple, que els iogurts ensucrats porten més sucre del recomanat o que determinats cereals portaven 13 grs de sucre o que només podem menjar de quatre a cinc galetes a la setmana.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *