Dijous passat l’alumnat de cicle superior vam gaudir d’una bonica sortida a Barcelona, així com d’una música molt especial.
En primer lloc, vam anar al fantàstic edifici modernista que és el Palau de la Música Catalana. Allà vam assistir a un espectacle relacionat amb un gènere musical, el flamenc que, si més no, és peculiar, però a la vegada motivador i molt animat: El flamenc. L’audició s’anomenava FLAMENKAT, que és una barreja entre el Flamenc i Catalunya (Kat).
Vam escoltar amb molta atenció les cançons populars ( rumba, bulerias, tangos,..) que cantaven els “cantaores” acompanyades de diversos instruments com la guitarra, les castanyoles, la flauta travessera,.. Ens van fer participar en algunes cançons, evidentment les més conegudes, com ” Barcelona té molt poder”, aplaudint o cantant. S’ha de reconèixer que vam quedar bocabadats amb la “bailaora” que ballava i ” zapateava” d’allò més bé i, cal dir que, tots i totes vam estar molt pendents de la varietat de vestits que van mostrar durant tot l’espectacle.
Després de sortir del palau, vam anar a dinar i jugar als parcs que hi ha a la part de Diagonal Mar, on els tobogans gegants sempre són una atracció molt divertida per a tothom.



Comentaris recents