Art sense barreres

Durant les dues darreres setmanes, els infants de CS hem anat al TMC a fer la visita a l’exposició de les obres finalistes del concurs de Proviart, on hi participen persones amb diversitat funcional.

En aquesta visita hem tingut l’oportunitat de poder conversar amb un dels artistes i de realitzar un taller d’art molt particular. Hem pogut pintar d’una manera ben diferent a com estem acostumats/des quan no tenim cap dificultat a nivell físic. Hem posat a prova la nostra destresa per enfrontar-nos a la realització d’una obra privats del sentit de la visió, fent servir unes ulleres fosques, únicament utilitzant el recurs de les mans o, sense poder utilitzar les mans, fent servir el pinzell amb el cap.

Ha estat una experiència molt tendra i interessant però, sobretot, ens ha demostrat que no hi ha barreres que impedeixin que un artista es pugui expressar.