A 4t A hem tingut la sort d’endinsar-nos en l’univers de la poesia gràcies a un taller meravellós a la Biblioteca Esteve Paluzie. Aquesta experiència ens ha permès descobrir que la poesia és molt més que un conjunt de paraules: és emoció, pensament i bellesa que podem viure i compartir.
Organitzats en petits grups, hem explorat diferents llibres de poesia i ens hem deixat captivar pels versos que ens evocaven sensacions vinculades amb els cinc sentits. Escollir només un poema no ha estat gens fàcil, però finalment cada grup n’ha triat un i l’ha representat utilitzant materials diversos i molta creativitat. El taller ens ha ajudat a apreciar la màgia, la musicalitat i la força expressiva de les paraules.
Ha estat una vivència molt enriquidora i engrescadora, i us animem a acostar-vos a la biblioteca per descobrir, també vosaltres, el fascinant món de la poesia!




Comentaris recents